OBCHODNÍ PODMÍNKY spolupráce a provizního systému
OBCHODNÍ PODMÍNKY
spolupráce a provizního systému umístěného na internetové adrese
https://www.sijemehrave.cz/affiliate-centrum/ (dále jen „ provizní systém “)
Poskytovatelem provizního systému je:
Šijeme hravě s.r.o.
se sídlem Březnická 582, Liberec 8, 460 08
IČ: 096 17 248
Kontaktní údaje:
E-mail: admin@sijemehrave.cz
(dále jen jako „ Poskytovatel “)
- Úvodní ustanovení
1.1. Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti smluvních stran
- a) vzniklé v souvislosti s dohodou o spolupráci uzavřenou mezi Partnerem
a Poskytovatelem;
- b) vzniklé v souvislosti s účastí v provizním systému Poskytovatele.
1.1. Registrací do provizního systému vyslovují Partner i Poskytovatel
svůj souhlas s těmito obchodními podmínkami a zároveň se obě
strany zavazují řídit se těmito obchodními podmínkami.
1.2. V otázkách těmito obchodními podmínkami neupravených se vztahy mezi
Partnerem a Poskytovatelem řídí platnými právními předpisy, zejména
zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem.
1.3. Provizní systém je provozován prostřednictvím aplikace Provizní systém od Shoptet a.s. Dvořeckého 628/8, 169 00 Praha 6, Česká republika, IČ: 28935675, DIČ: CZ28935675.
Vymezení pojmů
2.1. Dohoda o spolupráci je jakákoliv dohoda uzavřená dle těchto obchodních
podmínek mezi Poskytovatelem a Partnerem, jejímž účelem je propagace
zboží, služeb nebo činnosti Poskytovatele. Konkrétní rozsah propagace, výši
provize včetně informace o zatížení provize DPH a případně další podrobnosti
zveřejní Poskytovatel na svých webových stránkách a/nebo v provizním
systému. Dohoda o spolupráci je uzavírána elektronicky a není poskytována v
písemné podobě. Dohoda je uzavřena tím, že Partner stisknutím
potvrzovacího tlačítka v provizním systému přijme podmínky spolupráce
navrhované Poskytovatelem. Dohoda o spolupráci není příkazní
smlouvou ani smlouvou o obchodním zastoupení.
2.2. Kampaní se rozumí zejména to, které služby, zboží či webové stránky
Poskytovatele mají být prostřednictvím provizního systému propagovány.
Podrobné podmínky kampaně nebo skupiny kampaní jsou popsány v
provizním systému či na webových stránkách Poskytovatele.
2.3. Konverze je akce návštěvníka, která je cílem kampaně. Konverzí se rozumí
zejména dokončení objednávky služeb či zboží Poskytovatele. Z návštěvníka
se konverzí stává zákazník Poskytovatele.
2.4. Metody propagace jsou marketingové a jiné obdobné činnosti Partnera,
kterými Partner propaguje zboží či služby Poskytovatele. Metodami propagace
se rozumí zejména:
- a) umístění reklamního obsahu na webových stránkách Partnera;
- b) uvedení reference na služby Poskytovatele prostřednictvím blogů,
diskuzních fór nebo článků (za předpokladu, že pravidla blogů či
diskuzních fór tuto činnost umožňují);
- c) odkaz na služby či zboží Poskytovatele prostřednictvím sociálních sítí.
2.5. Návštěvníkem je osoba, která navštíví webové stránky Poskytovatele na
základě činnosti vyvíjené Partnerem v rámci povolených metod propagace.
2.6. Partnerem je fyzická osoba starší osmnácti let nebo právnická osoba, která
se na základě registrace účastní provizního systému Poskytovatele.
2.7. Proklikem se rozumí prokliknutí reklamního obsahu na webových stránkách
Partnera, kterým se aktivuje odkaz na webové stránky Poskytovatele.
2.8. Provizním odkazem se rozumí unikátní odkaz přidělený Partnerovi v rámci
provizního systému. Partner má nárok na provizi pouze v případě, že byl jeho
provizní odkaz využit při uskutečnění schválené konverze.
2.9. Provizním účtem je účet Partnera vedený Poskytovatelem na webu www.sijemehrave.cz ke kterému má Partner on-line přístup. Na účtu jsou evidovány údaje týkající se zejména
počtu Návštěvníků, objednávek a jejich stavu.
2.10. Reklamním obsahem se rozumí prodejní manuály, bannery, ikony, textové
odkazy a další obdobný obsah, který slouží k propagaci Poskytovatele.
2.11. Schválená konverze j e taková konverze, při které ze strany zákazníka dojde
k řádnému a plnému uhrazení ceny služeb.
2.12. Webové stránky Poskytovatele jsou stránky Poskytovatele, které jsou
cílem kampaně.
2.13. Zákazníkem je osoba, která na webových stránkách Poskytovatele závazně
objedná službu, zboží či jiné plnění.
2/7
- Účast v provizním systému
3.1. Účast v provizním systému vzniká registrací Partnera v provizním systému.
3.2. V rámci provizního systému Partner propaguje služby či zboží Poskytovatele
na základě dohody o spolupráci pomocí metod propagace.
3.3. Partner plně odpovídá za veškeré škody, které způsobí svým jednáním v
rozporu s těmito podmínkami a/nebo právním řádem České republiky
Poskytovateli, jiným uživatelům webových stránek Poskytovatele nebo třetím
osobám.
3.4. Partner odpovídá Poskytovateli za správnost a úplnost údajů uvedených při
registraci. V případě změn v uvedených údajích je Partner povinen o této
skutečnosti bezodkladně Poskytovatele informovat. Poskytovatel neodpovídá
za škody vzniklé Partnerovi z důvodu neoznámení změn v údajích.
- Práva a povinnosti Partnera
4.1. Partner je povinen dbát na to, aby svou činností nepoškozoval či neohrožoval
dobré jméno a pověst Poskytovatele či jím nabízeného zboží a služeb.
4.2. Partner nesmí propagovat zboží či služby Poskytovatele na webových
stránkách, jejichž obsah může jakýmkoliv způsobem porušovat právní
předpisy České republiky nebo dobré mravy. Zejména se jedná o webové
stránky s pornografickým obsahem a nelegálním obsahem a o webové
stránky, jejichž prostřednictvím dochází k porušování práv duševního
vlastnictví, a dále o webové stránky, které uvedené činnosti propagují či
podporují.
4.3. Partner či rodinní příslušníci Partnera nebo osoby jednající ve shodě s
Partnerem nesmí objednat zboží či služby Poskytovatele přes vlastní provizní
odkaz Partnera. Pokud tak učiní, zaniká nárok Partnera na provizi z takto
získaných konverzí. Pokud uvedeným jednáním vznikla Poskytovateli škoda,
je Partner povinen mu tuto škodu v plné výši nahradit.
4.4. Partner je povinen chránit své přístupové údaje ke svému proviznímu účtu
před zneužitím třetí osobou. Poskytovatel neodpovídá za škodu, která
Partnerovi takovým zneužitím vznikne.
4.5. Partner je oprávněn využít k propagaci Poskytovatele reklamní obsah, který je
výsledkem tvůrčí činnosti Poskytovatele nebo ke kterému má Poskytovatel
platnou licenci, a který je Partnerovi za tímto účelem Poskytovatelem
poskytnut nebo zpřístupněn v provizním systému. Bez předchozího souhlasu
Poskytovatele není Partner oprávněn použít reklamní obsah jinak než pro
účely kampaně.
4.6. Partner nesmí bez předchozího souhlasu Poskytovatele jakkoliv pozměňovat
HTML kódy, grafickou podobu či obsah reklamního obsahu.
4.7. Partner je povinen zajistit, aby v rámci jím zvolených metod propagace
nedocházelo prostřednictvím programů, skriptů, znovunačítání reklamních
bannerů či jinými způsoby k nekalému zvyšování počtu zobrazení reklamního
obsahu Poskytovatele.
4.8. Partner se zavazuje, že nebude propagovat Poskytovatele rozesíláním
zpráv (e-mailem, SMS, na diskuzních fórech), které jsou kvalifikovány
jako SPAM. Pokud bude Poskytovatelem zjištěna taková aktivita
Partnera, je Poskytovatel oprávněn odstoupit od dohody o spolupráci
a uzavřít provizní účet Partnera. Partnerovi zároveň v takovém
případě zaniká nárok na provize, které mu dosud nebyly vyplaceny.
4.9. Partner nesmí na svých webových stránkách uvádět jiné ceny služeb či zboží
než ty, které jsou uváděny na webových stránkách Poskytovatele.
4.10. Bannery, texty, střihy nebo návody na šití a další reklamní či jiný obsah umístěný v rozhraní aplikace provizního systému, nebo věnovaný Poskytovatelem pro potřeby reklamní činnosti je chráněn autorským právem Poskytovatele a může být chráněn dalšími právy třetích osob. Obsah nesmí být Partnerem
měněn, kopírován, rozmnožován, šířen ani použit žádnou třetí stranou k
jakémukoli účelu bez písemného souhlasu Poskytovatele nebo jiného držitele
autorských práv. Právo použít chráněný materiál v souladu s článkem 4.5
těchto podmínek není tímto ustanovením dotčeno.
- Práva a povinnosti Poskytovatele
5.1. Poskytovatel se zavazuje v rámci schvalování provizí pravidelně schvalovat
konverze Partnera. O schválení konverze bude Partner informován
prostřednictvím svého provizního účtu.
5.2. Pro získávání informací o konverzích jsou využívány soubory cookie v
počítačích zákazníků. Platnost souborů cookie uvádí Poskytovatel v rozhraní
aplikace, nejdelší možná doba platnosti je 180 dnů. Partner bere na vědomí
a Poskytovatel neodpovídá za to, že v případě, že zákazník volbou ve
webovém prohlížeči nebo jinak využívání souborů cookie zakáže,
nelze přiřadit konverzi k proviznímu odkazu Partnera a že za takovou
konverzi nenáleží Partnerovi provize .
5.3. Poskytovatel neodpovídá za případnou škodu způsobenou propagací programů
zapojených v provizním systému.
5.4. Poskytovatel se zavazuje vyplatit Partnerovi za jím uskutečněné schválené
konverze provizi dle článku 6 těchto obchodních podmínek.
5.5. Poskytovatel je oprávněn vyžádat si ke schválení propagační e-maily a další
texty, které chce Partner v kampani použít.
5.6. Poskytovatel je oprávněn kdykoliv měnit či doplňovat znění těchto obchodních
podmínek. Práva a povinnosti stran se řídí vždy tím zněním obchodních
podmínek, za jehož účinnosti vznikly. Změnu obchodních podmínek je
Poskytovatel povinen Partnerovi oznámit prostřednictvím kontaktního e-mailu,
který Partner zadal při registraci. Nové znění obchodních podmínek bude vůči
Partnerovi účinné od jeho oznámení. V případě, že partner se změnou
obchodních podmínek nesouhlasí, je oprávněn dohodu o spolupráci vypovědět
v souladu s článkem 9 těchto obchodních podmínek.
- Provize
6.1. Výše provize činí 10 % z nákupu.
Poskytovatel si vyhrazuje právo měnit výši provizí bez předchozího
upozornění. Aktuální výše provize je vždy uvedena na webových stránkách v podmínkách
provizního systému.
6.2. Podmínkou vzniku nároku na provizi je to, aby
- konverzi předcházel proklik na webových stránkách Partnera.
6.3. V případě, že Zákazník využil Provizní odkaz od více Partnerů, provize je vyplácená Partnerovi s posledním platným odkazem, pokud se Partner a Provozovatel nedomluvili jinak.
6.4. Provize pro Partnera náleží každému, i opakovaného, nákupu zákazníka, který přišel z Provizního odkazu Partnera, a to po dobu trvání souboru cookie. Příchod zákazníka z Provizního odkazu jiného Partnera soubor cookie přepíše, není-li ve smlouvě stanoveno jinak.
6.5 Provozovatel se zavazuje rozhodnout o schválení každé provize Partnera nejpozději do 30 dnů od provedení nákupu, a pokud je to možné, hned po uplynutí lhůty umožňující
6.6. Schvalování provizí probíhá automaticky. O schválení provize bude Partner informován prostřednictvím svého provizního účtu.
6.5. Za zrušené či stornované objednávky nebo při odstoupení zákazníka od
smlouvy nevzniká Partnerovi nárok na provizi.
- Výplata provize
7.1. Partner má nárok na výplatu provize, pokud součet schválených provizí v jeho
provizním účtu je vyšší než 500 Kč.
7.2. Pokud zůstatek provize na provizním účtu Partnera překročí částku uvedenou
výše, má Partner možnost požádat o výplatu provize prostřednictvím svého provizního účtu.
7.3. Pokud má Partner svoje IČ, je povinen vystavit fakturu, pokud IČ nemá, bude vyplácena provize přímo na učet. Partner je povinen, nad 15 tisíc příjmu za 1 kalendářní rok zahrnoout příjmy do svého daňového přiznání a uhradit daň.
7.4.Výplata provize se provádí nejvýše jednou za kalendářní
měsíc. Na základě žádosti Partnera bude Partnerovi zaslán report, ve kterém
bude uvedena výsledná částka, kterou může Partner fakturovat.
7.5. Splatnost faktury vystavené Partnerem nesmí být méně než 14 dní od jejího
doručení Poskytovateli. Je-li na faktuře uvedena kratší doba splatnosti, je
faktura splatná 14 dnů od doručení.
7.6. Výše celkové provize požadované Partnerem k vyplacení musí odpovídat
údajům uvedeným na provizním účtu ke dni, ke kterému její vyplacení
Partner požaduje. Poskytovatel je oprávněn žádost Partnera a správnost
uvedených údajů přezkoumat. V případě jakýchkoliv nesrovnalostí oznámí
Poskytovatel Partnerovi svá zjištění, přičemž se obě strany zavazují
poskytnout si součinnost potřebnou k vyřešení této záležitosti. Po dobu řešení
takové záležitosti se staví lhůty stanovené k vyplacení provizí.
7.7. Vyplácení provizí probíhá výhradně bankovním převodem na bankovní účet
Partnera, přičemž Partner je povinen sdělit Poskytovateli veškeré údaje
potřebné pro uskutečnění platby (zejména číslo účtu). Provize nebudou
vypláceny v hotovosti, složenkou ani jiným než výše uvedeným způsobem,
nebude-li mezi Partnerem a Poskytovatelem sjednáno jinak.
- Námitky Partnera
8.1. Partner má v případě pochybností zejména o správnosti evidence
zprostředkovaných konverzí nebo schválených provizí možnost uplatnit u
Poskytovatele své námitky. V takovém případě je Partner povinen předložit
všechny dostupné údaje a záznamy, které s námitkami souvisejí.
8.2. Partner má právo uplatnit své námitky do 30 dnů ode dne vzniku skutečnosti,
která je důvodem námitky. Na pozdější námitky není Poskytovatel povinen
reagovat.
8.3. Námitky musí být Partnerem zaslány Poskytovateli v písemné formě, kterou
se rozumí také e-mailová zpráva zaslaná na kontaktní e-mail Poskytovatele.
Za řádně uplatněnou námitku se považuje pouze taková námitka, která je
Poskytovateli řádně doručena, je čitelná a obsahuje všechny informace a
podklady, které jsou potřebné k úplnému posouzení námitky Poskytovatelem.
8.4. Posouzení a rozhodnutí o podaných námitkách je plně v kompetenci
Poskytovatele. Námitky jsou Poskytovatelem vyřizovány zpravidla ve lhůtě 30
dnů ode dne jejich doručení Poskytovateli. Rozhodnutí Poskytovatele je poté
oznámeno Partnerovi.
- Doba trvání dohody o spolupráci a její zánik
9.1. Dohoda o spolupráci je uzavřena na dobu neurčitou.
9.2. K zániku dohody o spolupráci může dojít
- a) dohodou mezi Poskytovatelem a Partnerem;
- b) výpovědí Poskytovatele nebo Partnera. Výpověď musí být učiněna v
písemné formě nebo e-mailem a doručena druhé smluvní straně, a to i
bez udání důvodů. Dohoda o spolupráci zaniká dnem doručení
oznámení o výpovědi druhé smluvní straně;
- c) odstoupením od dohody o spolupráci ze strany Poskytovatele.
Poskytovatel je oprávněn od dohody odstoupit, jestliže bude
prokázáno, že Partner postupuje v rozporu s těmito obchodními
podmínkami, právními předpisy nebo dobrými mravy. Oznámení o
odstoupení musí být učiněno v písemné formě nebo e-mailem a
doručeno Partnerovi s uvedením důvodu odstoupení. Dohoda o
spolupráci poté zaniká dnem doručení oznámení o odstoupení
Partnerovi. Odstoupením od dohody o spolupráci ze strany
Poskytovatele zaniká Partnerovi nárok na dosud nevyplacené provize,
pokud Poskytovatel neurčí jinak.
9.3. Zánik dohody o spolupráci nemá vliv na případné nároky na náhradu škody.
9.4. V případě zániku dohody o spolupráci na základě dohody nebo výpovědi je
Partner oprávněn vyžádat si vyplacení provizí u Poskytovatele, na které mu ke
dni zániku dohody o spolupráci vznikl nárok. Provize budou Partnerovi
vyplaceny nejpozději do 14 dnů ode dne doručení faktury.
- Ochrana obchodního tajemství Poskytovatele
10.1. Při sjednávání dohody o spolupráci a jejím plnění mohou být Partnerovi
sděleny informace, které jsou označeny jako důvěrné nebo jejichž důvěrnost
vyplývá z jejich povahy. Partner se zavazuje tyto informace zejména
- uchovávat jako důvěrné;
- neposkytnout je bez souhlasu Poskytovatele jiné osobě;
- nevyužít je k jinému účelu než k plnění dohody o spolupráci;
- nevyužít jakýmkoliv jiným poškozujícím způsobem.
10.2. V případě nedodržení povinnosti dle článku 10.1 může být Partnerovi
účtována smluvní pokuta ve výši 10 000 Kč.
- Ochrana osobních údajů
11.1. Poskytovatel prohlašuje, že data Partnera budou chráněna v souladu s
příslušnými ustanoveními zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů,
ve znění pozdějších předpisů. Práva Partnera na informace o zpracování
osobních údajů, právo požadovat opravu či další práva se řídí platným zněním
zákona o ochraně osobních údajů.
11.2. Registrací do provizního systému vyjadřuje Partner svůj souhlas se zasíláním
e-mailových zpráv, které budou sloužit k zasílání novinek a informací
souvisejících s kampaněmi v provizním systému či s předmětem podnikání
Poskytovatele. Tento souhlas lze kdykoliv odvolat.
11.3. Při realizaci kampaní, zejména při zasílání e-mailových zpráv, se Partner
zavazuje dodržovat právní předpisy České republiky, zejména zákon č.
480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti.
11.4. V případě, že při realizací kampaní dojde k porušení právních předpisů dle
předchozího článku 11.3 Partnerem, nese za toto porušení výlučnou
odpovědnost Partner. V případě, že bude po Poskytovateli v souvislosti s
takovou protiprávní činností Partnera požadováno peněžité plnění, má
Poskytovatel vůči Partnerovi nárok na úhradu takového plnění, včetně
nákladů na právní zastoupení.
- Závěrečná ustanovení
12.1. V případě, že porušením těchto obchodních podmínek nebo právních předpisů
vznikla Poskytovateli škoda, je Partner povinen ji nahradit v plné výši (výše
škody se nesnižuje o nevyplacené provize).
12.2. Pokud vztah právní vztah založený dohodou o spolupráci obsahuje
mezinárodní (zahraniční) prvek, pak smluvní strany sjednávají, že vztah se
řídí českým právem.
Obchodní podmínky v tomto znění jsou platné od 10.12.2020